PERSBERICHT: Gastrovino De Bourgondiër verhuist naar nieuwe locatie

Trouwe klanten investeren massaal in groei van hun favoriete delicatessenzaak
Na ruim 17 jaar Ermelo van delicatessen te hebben voorzien, was Gastrovino De Bourgondiër toe aan een nieuwe, grotere locatie. De Bourgondiër verhuist naar een ruimte van 144m2 aan het versplein in winkelcentrum De Enk. Het assortiment wordt fors uitgebreid met o.a. borrel -en snackpakketten en de counter voor vers belegde broodjes is vernieuwd. Ondernemer Erik Wegerif vertelt over zijn belangrijkste drijfveren: “Ik vind het mooi om te zien dat mijn klanten zichzelf kwaliteit gunnen. En dus besteed ik graag mijn kennis en aandacht aan hen. Om ze nog beter te kunnen bedienen, was het tijd voor een grotere locatie met een nog uitgebreider assortiment mooie producten.”

De crowdfunding
Maar voordat het zover was, moest er eerst financiering komen. In plaats van het traditionele pad naar de bank te bewandelen, koos ondernemer Erik Wegerif ervoor om zijn vaste klanten om hulp te vragen. En zij beantwoordden zijn oproep massaal; de crowdfunding-campagne is, met ruim 165% van de doelstelling behaald, meer dan geslaagd. Ondernemer Erik: “We wilden wat nieuws proberen en een nog betere band creëren met onze klanten. Dezelfde klanten die ons al 17 jaar lang steunen. En op deze manier kunnen we ook wat teruggeven."

De nieuwe winkel
In de nieuwe winkel van Gastrovino De Bourgondiër kunnen klanten hun hart ophalen bij de uitgebreide selectie exclusieve wijnen en verschillende soorten speciaal bier. De counter voor vers belegde broodjes is vernieuwd en uitgebreid met nog meer keuzes. Daarnaast is de voorraad luxe noten en kazen toegenomen, en kunnen klanten bij verschillende counters verse vleeswaren, tapas en olijven bestellen. Ook is er een speciaal geselecteerd assortiment van streekproducten en bonbons.

Al het nieuws